Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.PEDICARE.PL
(aktualny na dzień 15.05.2023 roku)


§ 1.
DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,

Formularz kontaktowy – funkcjonalność sklepu internetowego PEDICARE, za pomocą którego Klient może skontaktować się drogą elektroniczną ze Sprzedawcą,

Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu – wzór formularza do pobrania celem zgłoszenia odstąpienia od umowy przez Klienta, dokonania zwrotu Towaru,

Formularz rejestracji - funkcjonalność sklepu internetowego PEDICARE, za pomocą której Klient podając swoje dane osobowe może utworzyć Konto Klienta, przy użyciu którego może dokonywać zakupu Towarów,

Formularz zgłoszenia reklamacji– wzór formularza do pobrania celem zgłoszenia reklamacji do uzupełnienia przez Klienta poprzez uzupełnienie wskazanych w nim danych,

Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych i specjalnych wybranych przez Klienta podczas rejestracji w Sklepie internetowym PEDICARE, które wykorzystywane są w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie internetowym PEDICARE,

Klient – osoba, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba, że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży zgodnie z warunkami niniejszego regulaminu jako bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupu w Sklepie internetowym PEDICARE lub osoba prawna, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego PEDICARE, w szczególności która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie składa zamówienie,

Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360),

Konsument - osoba fizyczna, a także osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży zgodnie z warunkami niniejszego regulaminu jako bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie internetowym PEDICARE,

Konto Klienta – indywidualne i nieodpłatne dla każdego Klienta konto, uruchomione na jego rzecz przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym PEDICARE, po uprzednim dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy usługi prowadzenia Konta Klienta, 

Koszyk - lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie internetowym PEDICARE Towarów na podstawie wyborów Klienta, 

Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego PEDICARE,

Rejestracja – czynność faktyczna dokonana według procedury określonej w Regulaminie, konieczna do korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu internetowego PEDICARE,

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych),

Sklep internetowy PEDICARE - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod adresem www.pedicare.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary,

Sprzedawca – CORTE Sp. z o.o., ul. Lisowce 8, 32-620 Brzeszcze, NIP 5492471623, REGON 524596292,

Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie internetowym PEDICARE, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu,

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, według zasad określonych w Regulaminie,

Usługodawca – CORTE Sp. z o.o., ul. Lisowce 8, 32-620 Brzeszcze, NIP 5492471623, REGON 524596292,

Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1781),

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.),

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną -  ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.),

Zgodność towaru z umową – zgodność towaru z umową w rozumieniu art. 43b ustawy o prawach konsumenta.


§ 2.
 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego PEDICARE, dostępnego pod adresem: www.pedicare.pl, zawierania za pośrednictwem Sklepu internetowego PEDICARE, tj. przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, umów sprzedaży Towarów, składania zamówień na Towary dostępne w Sklepie internetowym PEDICARE, dostarczania zamówionych Towarów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży Towarów i kosztów wysyłki, prawa do odstąpienia od umowy, składania i rozpatrywania reklamacji.
2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, określonym w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
3. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu internetowego PEDICARE. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu internetowego PEDICARE zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy, a pozostałe postanowienia pozostają w mocy w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo.
5. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu internetowego PEDICARE odnoszące się do Towarów, łącznie z cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
6. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą, w szczególności może składać reklamacje za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta w następujący sposób:
a) drogą elektroniczną na adres: bok@pedicare.pl,
b) listownie na adres pocztowy Sprzedawcy: CORTE Sp. z o.o., ul. Lisowce 8, 32-620 Brzeszcze,
c) telefonicznie: 533 940 003 (koszt połączenie zgodny z taryfą operatora).
7. Informacja o cenie podawana na stronie Sklepu internetowego PEDICARE ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, określonej w § 4 ust. 9  Regulaminu, zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Ceny produktów widniejące w Sklepie internetowym PEDICARE obowiązują przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej www.pedicare.pl. 
8. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Towar jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
9. Zdjęcia Towarów umieszczane na stronie Sklepu internetowego 
PEDICARE służą do prezentacji konkretnie wskazanych na nich Towarów, ale mają wyłącznie charakter poglądowy;
10. Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest podanie dokładnych danych adresowych przez Klienta, wskazanie numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym możliwy będzie kontakt ze strony Sprzedawcy.

§ 3.
ZAKRES, ZASADY I WARUNKI KORZYSTANIA Z E-SKLEPU
 
1. Warunkiem korzystania z usług sklepu internetowego PEDICARE jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Klient bez zaakceptowania regulaminu nie ma możliwości złożenia zamówienia.
2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia.
3. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia Konta Klienta na stronie sklepu internetowego PEDICARE pod adresem internetowym www.pedicare.pl.
4. Usługa polega na umożliwieniu Klientowi korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego PEDICARE po zalogowaniu się do Konta Klienta. Rejestracja Klienta w Sklepie internetowym PEDICARE jest dobrowolna i nieodpłatna.
5. Sprzedawca zapewnia również możliwość złożenia zamówienia bez konieczności Rejestracji.
6. Przy rejestracji Klient w Formularzu rejestracji wypełnia prawidłowo pola wskazując: dane osobowe; dane adresowe, w tym adres doręczeń oraz inne niezbędne do realizacji zamówienia dane wskazane w Formularzu rejestracji.
7. Informacje podane w Formularzu rejestracji powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych Sprzedawca nie ma obowiązku realizowania Zamówienia.
8. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług Konta Klienta w każdej chwili, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, poprzez przesłanie Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@pedicare.pl żądania usunięcia swojego Konta Klienta wraz ze wskazaniem adresu e-mail poczty elektronicznej Klienta aktualnie zarejestrowanego w Sklepie internetowym PEDICARE.
9. Sprzedawca oświadcza, iż w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie internetowym PEDICARE Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet.
10. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób, który nie powoduje zakłóceń w działaniu, funkcjonowaniu Sklepu internetowego PEDICARE, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
b) korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób, zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
c) korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych, w tym prawa do prywatności i innych przysługujących im praw.
11. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należy korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego PEDICARE w sposób stanowiący naruszenie obowiązków, o których mowa w ust. 10 powyżej. Sprzedawca może złożyć Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, który jest aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym PEDICARE. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta skutkować będzie zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta w Sklepie internetowym PEDICARE.
12. Skuteczne dokonanie zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Sprzedawcy. Towar jest dostępny, gdy opcja wyboru jest aktywna. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby uzupełnić zapas któregokolwiek z Towarów w możliwie jak najkrótszym czasie. 

§ 4.
ZAMÓWIENIA

1. Klient może dokonać zakupu Towaru na terenie Rzeczpospolitej Polskiej poprzez złożenie zamówienia na stronie www.pedicare.pl. Zamówienia na Towar dostępny w Sklepie internetowym PEDICARE są składane poprzez wybór preferowanej opcji zakupu. Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Składając zamówienie Klient potwierdza, że wie, iż zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
2. Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed złożeniem zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie przez Klienta z możliwości nabycia Towaru w Sklepie internetowym PEDICARE.
3. Elementem koniecznym procedury składania zamówienia przez Klienta jest podanie przez Klienta danych osobowych wskazanych przy składaniu zamówienia przez Sklep internetowy PEDICARE, oznaczonych jako obowiązkowe oraz wyrażenie zgody przez Klienta, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przed zakończeniem składania zamówienia na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych podczas składania zamówienia w celu realizacji obsługi zamówienia złożonego w sklepie internetowym PEDICARE. W każdym przypadku dokonywania zakupu w ramach działalności gospodarczej, Klient zobowiązany jest do złożenia oświadczenia czy dokonywany zakup posiada dla Klienta charakter zawodowy związany z prowadzoną działalnością gospodarczą.
4. Klient może składać zamówienia w sklepie internetowym PEDICARE przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia realizowane są przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji, zaś w przypadku gdyby termin realizacji zamówienia nie został wskazany, w szacunkowym terminie wskazanym przy wyborze danego sposobu dostawy, przy czym w każdym wypadku nie będzie to termin dłuższy niż 3 Dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z postanowieniem § 6 ust. 2 Regulaminu. Zamówienia realizowane są w Dni robocze w godzinach 8.00-16.00.
5. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w Dniu roboczym po godzinie 13:00, sobotę, niedzielę lub inne dni ustawowo wolne od pracy czas realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o czas obejmujący dni wolne od pracy, a wskazany termin realizacji zamówienia biegnie od następnego Dnia roboczego po zakończonych dniach wolnych.
6. W przypadku dokonania przez Klienta Rejestracji Konta Klienta w Sklepie internetowym PEDICARE, złożenie zamówienia następuje poprzez zalogowanie się na stronie Sklepu internetowego PEDICARE przy pomocy danych podanych przez Klienta, po dokonaniu wyboru Towaru i dodanie Towaru do Koszyka, po czym potwierdzenie woli złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
7. W przypadku braku dokonania przez Klienta Rejestracji Konta Klienta w Sklepie internetowym PEDICARE, warunkiem złożenia zamówienia jest dodanie Towaru do Koszyka, po dokonaniu wyboru, podanie wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki Towaru oraz podjęcie innych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane Klientowi w Sklepie internetowym PEDICARE komunikaty lub informacje.
8. Wysłanie zamówienia przez Klienta poprzez zatwierdzenie przyciskiem „Zamawiam i płacę” stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy do zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z treścią Regulaminu.
9. Po wysłaniu zamówienia zgodnie z ust. 8 powyżej, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na wskazany przez niego w Formularzu rejestracyjnym lub podany przy składaniu zamówienia adres poczty elektronicznej e-mail. Potwierdzenie złożenia zamówienia nie stanowi akceptacji oferty Klienta, stanowi wyłącznie potwierdzenie dla Klienta, że Sprzedawca otrzymała zamówienie Klienta. Po otrzymaniu wyżej wymienionej wiadomości zawierającej potwierdzenie zamówienia Sprzedawca przystępuje do przetwarzania zamówienia Klienta. Po przetworzeniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, które stanowi przyjęcie jego oferty drogą elektroniczną na wskazany przez niego w Formularzu Rejestracyjnym lub podany przy składaniu zamówienia adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. wiadomości zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Towarów, poprzez przyjęcie przez Sprzedawcę oferty, o której mowa w ust. 8 powyżej i następuje początek realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
10. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy sprzedaży w celu uzyskania przez Klienta dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
a) potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji w sposób wskazany w ust. 9 powyżej, poprzez umieszczenie w treści wiadomości e-mail wysłanej przez Sklep internetowy PEDICARE: informacji o zamówionym Towarze wraz ze wskazaniem jego ceny, wybranym przez Klienta sposobie i koszcie dostawy, wybranym przez Klienta sposobie i kwocie zapłaty za całość zamówienia, informacji o możliwości zgłoszenia reklamacji wraz z Formularzem zgłoszenia reklamacji do samodzielnego pobrania, informacji o prawie odstąpienia od umowy wraz z Formularzem odstąpienia od umowy/zwrotu do samodzielnego pobrania, informacji o treści Regulaminu do samodzielnego pobrania,
b) dołączenia do zrealizowanego zamówienia jakie zostanie wysłane na adres wskazany w Formularzu rejestracyjnym lub przy składaniu zamówienia przez Klienta, wersji papierowej: potwierdzenie zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy wraz z Formularzem odstąpienia/zwrotu.
11. Wskazany w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji czas realizacji to orientacyjny termin liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania Towaru do Klienta za pośrednictwem jednego ze sposobów wysyłki wskazanych w treści niniejszego Regulaminu.
12. Klient ma prawo anulować zamówienie przed otrzymaniem od Sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Oświadczenie woli o anulowaniu zamówienia należy wysłać drogą elektroniczną do Sprzedającego na adres mail: bok@pedicare.pl.
13. Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie zamówienia wraz fakturą VAT. 
14. Sprzedaż Towarów znajdujących się w Sklepie internetowej PEDICARE prowadzona jest za pośrednictwem sieci Internetowej. Do korzystania ze Sklepu internetowego PEDICARE, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Towary niezbędny jest:
a) komputer z dostępem do sieci Internetowej i przeglądarka internetowa typu: Safari, Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Internet Explorer,
b) aktywne konto poczty elektronicznej e-mail.

§ 5.
PŁATNOŚCI

1. Wszystkie ceny Towarów oraz koszty wysyłki (dostawy) są cenami brutto, tzn. zawierają podatki, w tym podatek VAT i są wyrażone w polskich złotych.
2. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie internetowym PEDICARE nie zawierają kosztów dostawy Towaru.
3. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca od chwili otrzymania przez Klienta Potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, o którym mowa w § 4 ust. 9 Regulaminu. Informacja na temat ceny Towaru, cechach oraz istotnych właściwościach Towaru dostępna jest na stornie Sklepu internetowego PEDICARE oraz jest zamieszczona przy prezentowanym Towarze.
4. Koszty wysyłki określane są zgodnie z postanowieniami § 6 niniejszego Regulaminu.
5. Informacja na temat całkowitej kwoty realizacji zamówienia, obejmującej ceny Towarów oraz koszty wysyłki przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru Towaru i opcji dostawy oraz formy płatności.
6. Klient ma prawo wyboru sposobu płatności za zamówiony Towar:
a) płatność kartą płatniczą lub przelewem bankowym bądź płatność BLIK poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro Spółkę Akcyjną z siedzibą: 60-198 Poznań ul. Pastelowa 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068, z kapitałem zakładowym 5.476.300,00zł wpłaconym w całości,
b) płatność za pobraniem,
c) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
7. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Sklepie internetowym PEDICARE i prezentowane przed złożeniem przez Klienta zamówienia i przed zawarciem umowy Sprzedaży. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu dostawy lub cech Towaru. Dostępne sposoby płatności mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Towary nimi objęte.
8. W przypadku wystąpienia błędu na etapie płatności Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę drogą elektroniczną z adresu bok@pedicare.pl na wskazany przez niego adres poczty e-mail podany w Formularzu rejestracyjnym lub przy składaniu zamówienia o uregulowanie płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy lub poprzez link do płatności obsługiwanej przez PayPro, tj. do płatności kartą płatniczą, szybkim przelewem lub płatności BLIK.
9. W przypadku jeśli w trakcie przetwarzania zamówienia przez Sprzedawcę okaże się, że ilość dostępnego Towaru lub cena zamówienia podana w Koszyku w chwili składania zamówienia przez Klienta na stronie Sklepu internetowego PEDICARE jest wynikiem błędu w działaniu systemu Sklepu internetowego PEDICARE lub innego systemu wspomagającego system Sklepu internetowego PEDICARE, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres poczty e-mail podany w Formularzu rejestracyjnym lub przy składaniu zamówienia, podając prawidłową ilość dostępnego towaru, cenę oraz koszty wysyłki, zaś warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę będzie potwierdzenie przez Klienta złożenia zamówienia na warunkach wynikających z informacji Sprzedawcy. Jeśli Klient nie potwierdzi złożenia zamówienia na warunkach wynikających z informacji Sprzedawcy w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania tej informacji, Sprzedawca anuluje zamówienie oraz zwróci niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia anulowania zamówienia, dokonane przez Klienta płatności.
10. Promocje w Sklepie internetowym PEDICARE co do zasady nie podlegają łączeniu.
11. Całkowita kwota realizacji zamówienia oznacza kwotę, do zapłaty której zobowiązany jest Klient, na którą składa się suma cen za zamówione Towary oraz koszt wysyłki.
12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klientowi, który nie odbierze dwóch kolejno zrealizowanych zamówień płatnych przy odbiorze. Przywrócenie formy dokonania zapłaty przy odbiorze przesyłki (płatność za pobraniem) dla danego Klienta następuje po złożeniu i odebraniu kolejnego zamówienia opłaconego w inny sposób niż przy odbiorze przesyłki.

§ 6.
KOSZTY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta, zgodnie z postanowieniem § 4 ust. 8 niniejszego Regulaminu oraz Potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, zgodnie z postanowieniem § 4 ust. 9 niniejszego Regulaminu, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
2. Termin realizacji zamówienia wraz z dostawą do Klienta powinien wynosić do 3 Dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży dla zamówień realizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest zależny między innymi od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz sposobu dostawy. Termin wskazany w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu może zostać przekroczony z przyczyn związanych z możliwymi trudnościami w realizacji zamówienia wynikającymi z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, o których Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta w formie wiadomości elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
3. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient i jest on doliczony do ceny za wybrany Towar. Koszt przesyłki zależny jest od wyboru sposobu dostawy oraz miejsca doręczenia, zgodnie z cennikami stosowanymi przez przewoźnika, które znajdują się na stronie www.pedicare.pl w zakładce KOSZTY DOSTAW oraz pod linkiem: https://pedicare.pl/dostawcy.
4. Towary są doręczane pod wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem wybranych przez Sprzedawcę firm kurierskich, według wyboru sposobu dostawy przez Klienta. Sprzedawca informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące formy i kosztów wysyłki Towaru oraz orientacyjnego terminu realizacji przesyłek podane są na stronie Sklepu internetowego PEDICARE w zakładce KOSZTY DOSTAW oraz pod linkiem: https://pedicare.pl/dostawcy. 
5. Klient odbierając przesyłkę z zamówieniem powinien od razu sprawdzić stan przesyłki w obecności Kuriera dostarczającego przesyłkę lub przy odbiorze z paczkomatu/punktu odbioru. W przypadku uszkodzonej przesyłki stwierdzonej w obecności Kuriera firmy przewozowej, Klient rozpoczyna zgłoszenie uszkodzenia przesyłki z Kurierem, według procedur i zasad obowiązujących w firmie przewozowej, realizującej dostarczenie zamówienia Klienta. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki po
odbiorze od Kuriera lub po odbiorze z punktu odbioru/paczkomatu Klient niezwłocznie powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w sposób wskazany w § 2 ust. 6 niniejszego Regulaminu.
6. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 3 Dni robocze, po upływie tego terminu  Klient jest uprawniony do anulowania zamówienia poprzez przesłanie do Sprzedawcy oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@pedicare.pl.
7. Zamówienia w Sklepie internetowy PEDICARE realizowane są przez Sprzedającego zgodnie z kolejnością ich otrzymania.

§ 7. 
REKLAMACJE

§ 7A. 
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ SPRZEDAŻY WZGLĘDEM KONSUMENTÓW


1. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
2. Towar jest zgodny z umową sprzedaży, jeżeli zgodne z umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
3. Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z umową sprzedaży, musi:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
c) być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w ust. 3 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w ust. 3 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli:
a) zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność,
b) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią.
6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową.
7. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Towaru z umową, określonego w ust. 6 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
8. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.
9. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, o których mowa w § 7A ust. 13 Regulaminu. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży.
10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z umową sprzedaży.
11. Koszty napraw lub wymiany Towaru ponosi Sprzedawca. Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
12. Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
13. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Towar jest niezgodny z umową sprzedaży, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży,
b) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową sprzedaży,
c) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową sprzedaży,
d) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy sprzedaży,
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
13. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
14. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Towaru z umową sprzedaży jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową sprzedaży jest istotny.
15. W przypadku, gdy brak zgodności Towaru dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy sprzedaży Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towar zgodny z umową.
16. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
17. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją umowy sprzedaży Konsument może składać w dowolnej formie. Celem ułatwienia złożenia reklamacji został przygotowany Formularz zgłoszenia reklamacji został przygotowany Formularz zgłoszenia reklamacji znajdującym się na stronie Sklepu internetowego PEDICARE w zakładce REGULAMIN SKLEPU pod linkiem: https://pedicare.pl/regulamin. Formularz zgłoszenia reklamacji powinien być wypełniony czytelnie oraz podpisany przez Klienta. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego PEDICARE w zakładce KONTAKT Z NAMI pod linkiem: https://pedicare.pl/kontakt lub na adres bok@pedicare.pl. Konsument ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru.
18. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
19. Konsument może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres: bok@pedicare.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Konsument winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Konsumentowi odpowiedzi.
20. Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Usługodawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach adres: ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, http://www.katowice.wiih.gov.pl/.

§ 7B. 
RĘKOJMIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu umowy sprzedaży względem Klientów będących wyłącznie Przedsiębiorcami:
1. z tytułu wad fizycznych lub prawnych Towaru, na podstawie przepisu art. 558 § 1 kodeksu cywilnego jest całkowicie wyłączona,
2. odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą i ograniczona jest do wartości zamówienia,
3. nie dotyczy działań lub zaniechań podmiotów trzecich, w tym dostawców, kurierów lub innych za których działania lub zaniechania Sprzedawca nie odpowiada,
4. w zakresie korzyści i ciężarów wraz z niebezpieczeństwem przypadkowej utraty lub uszkodzenia towarów przechodzą na Klienta będącego wyłącznie Przedsiębiorcą z chwilą jego powierzenia przez Sprzedawcę przewoźnikowi (firmie kurierskiej) trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju, celem jego dostarczenia do Klienta będącego wyłącznie Przedsiębiorcą. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za działanie lub zaniechanie przewoźnika (firmy kurierskiej), w szczególności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od momentu przyjęcia Towaru do przewozu, aż do wydania go Klientowi będącemu wyłącznie Przedsiębiorcą, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.

§ 8.
 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Zawarte w niniejszym paragrafie Regulaminu uprawnienia i obowiązki Klienta dotyczą wyłącznie Klienta:
a) będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, 
b) będącego osobą fizyczną zawierającą umowę sprzedaży, zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu, jako bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupu w Sklepie internetowy PEDICARE.
2. Klient będący Konsumentem, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, a także osoba fizyczna, zawierająca umowę sprzedaży zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu, jako bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupu w Sklepie internetowym PEDICARE, może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów, zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego PEDICARE na odległość, bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu Towaru, czyli otrzymania wiadomości o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji, po otrzymaniu której dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Towarów i objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy przekazywane jest Klientowi w trakcie procedury składania zamówienia, ponadto znajduje się w Potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji, określonym w § 4 ust. 9 niniejszego Regulaminu oraz na Formularzu odstąpienia od umowy/zwrotu przekazywanego wraz z Towarem do Klienta.
3. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Klienta w następujący sposób:
a) poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres: CORTE Sp. z o.o., ul. Lisowce 8, 32-620 Brzeszcze lub
b) skierowanie oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@pedicare.pl.
4. Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu dostępny jest na stronie internetowej Sklepu internetowego PEDICARE w zakładce REGULAMIN oraz pod linkiem: https://pedicare.pl/regulamin i jest udostępniany w formie umożliwiającej jego skopiowanie, utrwalenie i wydruk. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
5. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej formie niż pisemna, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi za pośrednictwem adresu e-mail, podanym przy składaniu zamówienia lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu, otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, o którym mowa powyżej.
6. Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy, zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego w Sklepie internetowym PEDICARE. Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu Towaru przez Klienta do Sklepu Internetowego PEDICARE w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży przez Klienta.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rzecz Klienta przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności za pobraniem Klient zobowiązany jest do podania numeru rachunku bankowego w Formularzu zwrotu, na który zostanie zwrócona należność. 
8. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Klient ponosi koszty zwrotu towaru do Sklepu internetowego PEDICARE.
9. Jeżeli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt.
10. Najtańszy, zwykły sposób dostarczenia Towaru do Klienta przewidziany dla zamówień na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jest wskazany w zakładce KOSZTY DOSTAW pod linkiem: https://pedicare.pl/dostawcy.  
11. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia Towaru, wskazany w ust. 10 powyżej, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu na rzecz Klienta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, stanowiących różnicę pomiędzy najtańszym sposobem wysyłki, a faktycznym kosztem poniesionym przez Klienta. 
12. Sprzedawca oświadcza, iż jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta z tytułu umowy sprzedaży w przypadku jego odstąpienia od umowy do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru skierowanego na adres poczty elektronicznej: bok@pedicare.pl, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
13. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem, oryginalnie przyczepioną metką oraz akcesoriami jak i dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres Sprzedawcy: CORTE Sp. z o.o., ul. Lisowce 8, 32-620 Brzeszcze. 
14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
15. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) oświadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta;
n) oświadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
16. Postanowienia zawarte w ust. 15 dotyczą także osoby fizycznej zawierającej umowę sprzedaży zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu jako bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie internetowym PEDICARE.

§ 9.
INFORMACJA DOTYCZĄCA ROSTRZYGANIA SPORÓW

1. Sprzedawca informuje, iż w przypadku powstania sporu oprócz możliwości skorzystania z dochodzenia praw na drodze sądowej istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia praw.
2. Pozasądowy sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia praw oznacza każdą metodę, która umożliwia rozwiązanie konfliktu dzięki interwencji osoby trzeciej, proponującej lub narzucającej rozwiązanie. Instrumenty pozasądowe mogą być ustanowione przez władze publiczne, przedstawicieli zawodów prawniczych, ugrupowania zawodowe lub organizacje społeczeństwa obywatelskiego (przykładowo: rzecznik praw konsumenta, organizacje konsumenckie, sąd arbitrażowy). Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego  trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
3. Celem zapoznania się zasadami dostępu do tych procedur, należy zwrócić się do danego organu i/lub podmiotu uprawnionego do prowadzenia pozasądowych sposób rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń.
4. Sprzedawca informuje, iż wyżej wymienione informacje nie wyłączają ani nie ograniczają w jakikolwiek sposób możliwości wyboru i korzystania przez Klienta z sądowych lub pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, ani podmiotów prowadzących takie postępowania. Wskazane w postanowieniach powyżej wyliczenie sposobów bądź podmiotów ma charakter przykładowy i niewyczerpujący, nie ogranicza ani nie wyłącza jakichkolwiek uprawnień Klienta.


§ 10.
USŁUGI NIEODPŁATNE

1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną nieodpłatne usługi:
a) formularz rejestracji,
b) formularz kontaktowy, 
c) prowadzenie Konta Klienta.
2. Usługi, wskazane w ust. 1 lit. a-c powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
4. Usługa formularza rejestracji polega na umożliwieniu Klientowi zarejestrowania się w Sklepie internetowym PEDICARE za pomocą formularza umieszczonego na stronie Sklepu internetowego PEDICARE i utworzenia Konta Klienta. Rezygnacja z usługi formularza rejestracyjnego możliwa jest tylko przed finalizacją rejestracji Klienta w sklepie internetowym PEDICARE, tj. przed utworzeniem Konta Klienta. Jest usługa jednorazowa służąca rejestracji Klienta Sklepie internetowym PEDICARE.
5. Usługa formularza kontaktowego polega na umożliwianiu wysłania wiadomości do Usługodawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie Sklepu internetowego PEDICARE. Rezygnacja z usługi formularza kontaktowego możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem ww. formularza.
6. Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi indywidualnego panelu w ramach strony internetowej Sklepu internetowego PEDICARE, który umożliwia Klientowi dokonywanie szeregu czynności bez konieczności każdorazowego wprowadzania danych w formularzach, w tym zwłaszcza składanie zamówień na podstawie danych przypisanych do Konta Klienta, śledzenie stanu realizacji zamówień złożonych za pośrednictwem Konta oraz historii takich zamówień, zgłaszanie zwrotów (składanie oświadczeń o odstąpieniu od Umowy sprzedaży), edytowanie danych przypisanych do Konta Klienta.
7. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym może ono zostać usunięte w terminie do 14 dni od zgłoszenia żądania.
8. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych w przypadku działania przez Klienta na szkodę Usługodawcy lub Sprzedawcy, tj. prowadzenia działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu, działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Usługodawcy czy też Sprzedawcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd, jak również w przypadku działania na szkodę innych Klientów, naruszenia przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa, w szczególności przełamywaniem zabezpieczeń strony internetowej Sklepu internetowego PEDICARE lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Usługodawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w Formularzu rejestracyjnym.
9. Klient może zgłosić Usługodawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 

§ 11.
ROZWIĄZANIE UMOWY OŚWIADCZENIE USŁUG NIEODPLATNYCH 

1. Zarówno Klient, jak i Usługodawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem wskazanej umowy oraz postanowień poniżej.
2. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Usługodawcy stosownego oświadczenia woli przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość umożliwiającego zapoznanie się przez Usługodawcę z oświadczeniem woli Klienta (np. wniosek o usunięcie Konta Klienta).
3. Usługodawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie Konta Klienta musi zostać wysłane w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.
4. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu oraz w przypadku, gdy Klient – pomimo skierowania do niego wezwania - nie zaprzestanie naruszeń w wyznaczonym terminie.

§ 12. 
DANE OSOBOWE

Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w zakładce Polityka prywatności opublikowanej na stronie Sklepu internetowego PEDICARE. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie internetowym PEDICARE, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu internetowego PEDICARE Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności.

§ 13. 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu internetowego PEDICARE były na najwyższym poziomie i bez przerwy, jednakże Sprzedawca nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu internetowego PEDICARE w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu internetowego PEDICARE.
2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
3. Sprzedawca w zakresie dopuszczalnym przez prawo nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego PEDICARE z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, w szczególności spowodowane niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego PEDICARE z infrastrukturą techniczną Klienta.
4. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy PEDICARE zawierane są w języku polskim.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży lub umowy świadczenia usług drogą elektroniczną strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.
7. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu, a w miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym czasie z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
9. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie Sklepu internetowego PEDICARE, ale do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu zastosowanie znajdują regulacje zawarte w Regulaminie dotychczas obowiązującym.
10. Aktualny Regulamin jest dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu internetowego PEDICARE.
11. Regulamin wchodzi w życie z dniem: 15.05.2023 roku.